Foto: Andeas och Amelia Lönngren Widell

Mellandagarna är den viktigaste försäljningsperioden under året – och Fritidsresor gör en rekordsatsning på årets kampanj.

Fler artiklar om:

Tipsa oss om nyheter!

Parallellt med den nya Mads-reklamfilmen tapetseras landets stortavlor med nytagna Momentsbilder: äkta ögonblick fångade på egna hotell som Blue Star, Blue Village och Blue Couples.

Momentsbilderna är tagna på Cypern, Kreta, Mallorca, Menorca och i Turkiet. Temat är vardagssituationer och ord som får en ny betydelse på semestern: Ljusterapi, Morgonmöte, Morgonrusning, Friluftsdag osv. Både Madsfilmen, banners och annonser har en tydlig koppling till reklamplattformen Dagarna
du minns. Bildmaneret fångar den viktiga tiden tillsammans.

På webben syns banners med reklamfilmen och rörlig display. I morgontidningar och kvällspress lockar Momentsannonser med kommersiella budskap som barnpriser och jubiléumsrabatter. Kampanjen startar den 25 december och löper fram till mitten av januari.

SENASTE NYTT

SENASTE NUMRET

Annons

RESEREPORTAGE

Annons

KRÖNIKA

Annons


Jobbannonser

Ny på jobbet

Video

Facebook

Gå gärna in på Facebook och gilla Travel Report