SAS: ”We Are Travelers”

Tis 30 Sep, 2014 - 6:18

SAS går från den tydliga priskommunikationen till att bli mer emotionella. Nu rullas den nya kampanjen We Are Travelers ut i hela Skandinavien, i tv, print, online och utomhusreklam. Syftet är att visa upp den mångfald av lojala kunder SAS har och budskapet tycks vara att SAS är ett stabilt och långsiktigt varumärke att lita på, oavsett vilken anledning vi har att resa. Se den första filmen här!

Fler artiklar om:

Tipsa oss om nyheter!

Det går inte att komma ifrån insikten om att tilltaget kostar väldigt mycket pengar, men kanske är det dags att ta till de känslomässiga argumenten? Konceptet är framtaget i samarbete med Åkestam Holst, Bacon & Co, Los & Co, Rippler Communications, OTW, Mindshare, MediaCom, Tre Kronor och Bold.

Följande personer kommer att lyftas fram i kampanjen:

Kampanjens profiler:

Lou Brundin, Professor/Överläkare, Karolinska Institutet, SE
Peter Amby, Gallerist, Last Resort Gallery, DK
Kjetil Trædahl Torhsen, Grundare av Snøhetta, NO
Tiril Sjåstad Christiansen, Freestyle skier, NO
Jesper Kouthoofd, Grundare av ACNE och Teenage Engineering, SE

SAS Crew:

Camilla Mørkholm Bjerke, Kapten, NO
Stefan Jacobsson, Pilot, SE
Karianne Hassel, Air purser, NO
Anna Sofie Larsson, Air hostess, DK
Alexander Sveen, Air host, NO
Sofie Asp, Air hostess, SE

CHRISTIAN VON ESSEN

SENASTE NYTT

SENASTE NUMRET

Annons

RESEREPORTAGE

Annons

KRÖNIKA

Annons


Jobbannonser

Ny på jobbet

Video

Facebook

Gå gärna in på Facebook och gilla Travel Report