Politiet på Arlanda har fået problemer med fotostationerne, der bruges til at lave midlertidige pas.
“I anledning heraf lukker døren for nye kunder lørdag ved dagens afslutning (ordinær åbningstid er 08.30-16). Kunder, der befinder sig i lokalet, vil blive betjent, skriver politiet på deres hjemmeside.".
Kun én af tre fotostationer fungerer, og der er dannet lange køer. Problemet vil heller ikke blive løst søndag.
“De, der ikke skal rejse i nærmeste fremtid, opfordres til ikke at komme i morgen,” skriver politiet.
Kilde: aftonbladet.se







