Hackernettverket Anonymous Sudan hevder at de har et nytt mål: Svenske togselskaper.
Under onsdagen uppgav de att de skulle angripe ulike småflyplasser rundt om i Sverige.
Under tirsdagen advarte hackergruppen om at de ville gjennomføre såkalte overbelastningsangrep mot blant annet SAS. Senere på kvelden krasjet både SAS' nettside og app.
Kilde: Aftonbladet.se







