Höganäs Kommune har givet grønt lys for alkoholservering om morgenen.
– Det kan väl vara trevligt, säger bygg- och miljönämndens ordförande Fredrik Walderyd (M) till Helsingborgs Dagblad.
En glædelig nyhed ifølge Christer Paulsson, der er ejer af pensionat Strandgården i Mölle.
Serveringen vil ske på forsøg i et år.
– Hvis vi skal være en international destination, så burde dette være muligt. Folk kommer ikke til at bøje sig i støvet om morgenen, siger Christer Paulsson til avisen
Kilde: Aftonbladet.se








