Efter flere timers stop går toget igen mellem Malmø og København.
Det oplyser Skånetrafiken efter onsdag aftens omfattende forstyrrelser, som blev forårsaget af en nedrevet køreledning.
Rejsende skal dog fortsat forvente forsinkelser og aflyste afgange, mens trafikken gradvist vender tilbage til normalen.
Stoppet førte tidligere på aftenen til store køer i Kastrup, hvor hundredvis af rejsende ventede på erstatningsbusser.
Kilde: Expressen-tt.se








