Höganäsin kunta on antanut luvan alkoholitarjoiluun aamuisin.
– Se voi olla mukavaa, sanoo rakennus- ja ympäristölautakunnan puheenjohtaja Fredrik Walderyd (M) Helsingborgs Dagblad.
Iloisia uutisia Christer Paulssonin mukaan, hän omistaa Mölle-nimisen pensionaatti Strandgårdenin.
Tarjoilu tapahtuu testinä vuoden verran.
– Jos aiomme olla kansainvälinen matkailukohde, tämän pitäisi olla mahdollista. Ihmiset eivät romahda aamuisin, sanoo Christer Paulsson lehdelle.
Lähde:Aftonbladet.se








