New Yorkista Arlandaan matkalla ollut SAS-kone joutui yöllä tekemään pakkolaskun teknisen vian vuoksi. Vika aiheutti savua matkustamon sisälle.
”Lento teki sen vuoksi turvallisuustilanteen vuoksi laskeutumisen Bangoriin voimassa olevien turvallisuusmenettelyjen mukaisesti ja laskeutui täysin normaalisti”, SAS:n lehdistöpalvelu kirjoittaa tekstiviestissä.
Tavallinen lentokone on tarkastettava tavallisten menettelytapojen mukaisesti, ja uusien 264 matkustajalle saapuvien lento on varattu myöhemmäksi tänään.
”Matkustajat ja miehistö ovat tällä hetkellä hotellissa odottaen uutta lentokonetta ja uusi lento lähtee Kööpenhaminasta myöhemmin tänään lentääkseen hakemaan matkustajamme Arlandaan”, SAS kirjoittaa.
Lähde: Expressen.se








