Hotelliketju Scandic alkaa periä maksua hotellin aamiaisesta.
Aamiainen tarjotaan edelleen hotellin vieraille, mutta se ei sisälly hotellihuoneen hintaan., SVT Nyheter kirjoittaa.
– Tarjoamme nyt enemmän joustavuutta, jotta voimme räätälöidä kokemuksen toiveiden mukaan. Aamiaisen voi lisätä varaukseen, valita jotain pientä syötävää mukaan tai jättää aamiaisen kokonaan väliin. Valinnan voi tehdä ennen saapumista tai hotellissa, sanoo Johanna Uimonen, Scandicin viestintäpäällikkö.
Muutos astuu voimaan kaikissa Scandic-hotelleissa vuoden aikana.
– Tidigare i år genomförde vi ett pilotförsök på flera av våra hotell, vilket gav oss positiv feedback från gästerna.
Lähde:Aftonbladet.se








