
SJ:llä on vähintäänkin ollut hankala talvi, ja suuri määrä junavuoroja on peruttu ja useita myöhästynyt.
Nyt he pyytävät asiakkailtaan anteeksi sähköpostitse.
”Tähän on monia syitä, ja haluan aloittaa sanomalla, että te kaikki asiakkaat ja koko Ruotsin kansa ansaitsette jotain parempaa, yksinkertaisesti rautatien, johon voi luottaa”, toimitusjohtaja Monica Lingegård kirjoittaa sähköpostissa.
Hän selittää, että se on ollut Ruotsin rautateiden pahin talvi kymmeneen vuoteen.
”En halua vierittää vastuuta muille. SJ:llä on suuri vastuu tilanteesta, jossa olemme. Kokoamme parhaillaan ja opimme tästä talvesta välttääksemme saman tilanteen tulevina talvina mahdollisimman pitkälle”, Lingegård kirjoittaa sähköpostissaan.
Lähde:Aftonbladet.se







