Kaksi Norwegian-lentokonetta on joutunut teknisten vikojen vuoksi tekemään pakkolaskun Arlandassa.
– Molemmilla lennoilla, täysin toisistaan riippumatta, on ollut tekninen ongelma, sanoo Catharina Solli Norwegianin lehdistöpalvelusta.
Toinen lentokone oli matkalla Arlandasta Málagaan ja nämä matkustajat saavat lentää toisella koneella.
– Siirrämme kaikki 146 matkustajaa uuteen lentokoneeseen ja sitten he jatkavat matkaansa Malagaan suunnitellusti, sanoo Catharina Solli.
Toinen lentokone oli matkalla Helsingistä Lontooseen, mutta senkin oli pakko laskeutua Arlandaan. Sielläkin matkustajien oli vaihdettava toiseen lentokoneeseen.
Molemmat lentokoneet ovat Boeing 737 -tyyppisiä, mutta tapahtumilla ei ole mitään yhteyttä toisiinsa, ja ne ovat Solin mukaan ”puhdasta sattumaa”.
Lähde: Expressen-TT.SE








