
Flypassasjerer blir bedt om å ikke komme til Amsterdams flyplass Schiphol på grunn av en streik hos det nederlandske flyselskapet KLM.
”Terminalen er for øyeblikket full. Schipol oppfordrer reisende til å slutte å komme til flyplassen. Dette gjelder alle som skal fly frem til klokken 15.00, melder flyplassen på sin hjemmesiden.
Passasjerer oppfordres til å kontakte flyselskapet sitt hvis de har spørsmål.
Kilde: aftonbladet.se







