En nederlandsk kabinansatt fra KLM er innlagt på sykehus i Amsterdam etter å ha vist symptomer på hantaviruset, ifølge Sky News. Kvinnen har vært i kontakt med en person i Sør-Afrika som døde etter å ha blitt smittet med viruset.
Flyvertinnen har milde symptomer, men holdes isolert mens tester gjennomføres.
Kilde: Expressen.se








