
Norske Hurtigruten innstiller alle sine avganger frem til slutten av desember i år. Årsaken er det økte antallet tilfeller av pandemien covid-19 som har blitt sett i Europa, Nord- og Sør-Amerika i det siste.
Det skriver selskapet i en pressemelding.
”Hurtigruten følger nøye med på utviklingen rundt covid-19”, skriver selskapet og legger til at målet er å gjenoppta virksomheten i januar 2021.
Kilde: Nyhetsbyrået direkte







