Et SAS-fly fra New York til Arlanda måtte nødlande i natt etter en teknisk feil. Feilen resulterte i røyk i kabinen.
”Flygningen gjennomførte derfor en nødlanding i Bangor i tråd med gjeldende sikkerhetsrutiner og landet helt normalt”, skriver SAS' pressekontor i en SMS.
Det ordinære flyet må gjennomgå en standardinspeksjon, og en ny flyvning for de 264 passasjerene er booket til senere i dag.
”Passasjerer og mannskap befinner seg for øyeblikket på hotell i påvente av et nytt fly og en ny flygning letter fra København senere i dag for å fly over og hente våre passasjerer hjem til Arlanda”, skriver SAS.
Kilde: Expressen.se








