Ett SAS-flygplan som var på väg från Gran Canaria till Stockholm fick nödlanda på Heathrow i London, skriver GP.
Anledningen var att en passagerare blivit sjuk.
Det är oklart när flyget kommer att lunna lyfta.
Kilde: Aftonbladet.se
Vores hjemmeside bruger cookies. Læs mere om vores brug af cookies: Fortrolighedspolitik