
SJ har haft en minst sagt begravd vinter med ett stort antal inställda avgångar och flera förseningar.
Nu beder de deres kunder om undskyldning i en e-mail.
”Der er mange årsager til dette, og jeg vil gerne starte med at sige, at alle I kunder og hele det svenske folk fortjener noget bedre, simpelthen en jernbane, man kan stole på,” skriver administrerende direktør Monica Lingegård i en e-mail.
Hun forklarer, at det har været den værste vinter for den svenske jernbane i ti år.
”Jeg ønsker ikke at lægge skylden fra mig. SJ har et stort ansvar for den situation, vi befinder os i. Vi er i fuld gang med at samle og drage erfaringer fra denne vinter for i videst muligt omfang at undgå samme situation til kommende vintre,” skriver Lingegård videre i e-mailen.
Kilde: Aftonbladet.se







