SAS-lentokoneen oli määrä lentää New Yorkiin, mutta se joutui kääntymään takaisin Osloon sunnuntaina. Päivälehti.
– Kone kääntyi takaisin johtuen lentäjien ilmaisimesta, joka varoitti pienestä ongelmasta koneen vesitankissa, kertoo SAS:n lehdistöpäällikkö Øystein Schmidt TV2:lle.
Suunnitelma oli aivan Bergenin ulkopuolella, kun se joutui kääntymään takaisin.
Lähde:Expressen.se








