
Flixtrain innstiller alle togreiser mellom Göteborg og Stockholm på ubestemt tid, melder P4 Göteborg.
Anledningen er at togselskapet har problemer med vedlikeholdet av sine togvogner.
Det er uklart når togene kan begynne å kjøre igjen, oppgir selskapets kundeservice til P4.
SJ har tidligere redusert trafikken sin, blant annet mellom nettopp Göteborg og Stockholm. I SJ-tilfellet handler det om at det har blitt lange køer til verkstedene når mange tog trenger avising samtidig. Dette gjør i sin tur at det ordinære oppholdet ikke kan gjennomføres som planlagt.
SJ har tidligere uttalt at redusert trafikk i en viss grad vil være nødvendig også i februar og mars.
Kilde: Aftonbladet.se







