
SJ har minst sagt hatt en turbulent vinter med et stort antall innstilte avganger og flere forsinkelser.
Nå ber de kundene sine om unnskyldning i en e-post.
”Det er mange grunner til det, og jeg vil innlede med å si at dere kunder og hele det svenske folk fortjener noe bedre, rett og slett en jernbane man kan stole på”, skriver administrerende direktør Monica Lingegård i en e-post.
Hun forklarer at det har vært den verste vinteren for den svenske jernbanen på ti år.
”Jeg ønsker ikke å skylde fra meg. SJ har et stort ansvar for situasjonen vi befinner oss i. Vi er i full gang med å sammenstille og trekke lærdommer av denne vinteren for å i størst mulig grad unngå samme situasjon kommende vintre”, skriver Lingegård videre i e-posten.
Kilde: Aftonbladet.se







