fredag 12 dec, 2025

TUI stärker upp inhousebyrån med tre nya namn

Dela

Ulrica, Mia och Elisabet

Efter en sommar där resandet åter var tillbaka på samma nivåer som innan pandemin är resebranschen äntligen på fötter igen. I januari utsågs TUI ́s inhousebyrå till Sveriges bästa, nu stärker teamet upp med tre nya namn som ska fortsätta bygga Sveriges starkaste varumärke inom resor. 

Rekryteringarna av tre nya medarbetare till inhousebyrån ”Creative Studio” är ett viktigt steg i ambitionen att skapa kommunikation som gör att vi fortsätter vår resa med att utveckla resebranschens starkaste varumärke, bredda vårt erbjudande genom lanseringar av flera olika typer av produkter framåt och därmed nå nya målgrupper med en ännu större mix av upplevelser. 

Vi fortsätter vår resa med att utveckla och bredda vårt varumärke och erbjudande. Att få möjlighet att stärka och utveckla ett redan riktigt starkt team med Ulrica, Mia och Elisabet som kommer in med utifrån-perspektivet, erfarenhet och kunskap är helt fantastiskt och gör oss ännu starkare som team, arbetsgivare och varumärke. Säger Lisa Rönnberg, nordisk marknadschef på TUI. 

Ulrica Kres kommer närmast från Swedbank som marknadschef för Sverige och får rollen som ansvarig för det taktiska teamet inom Creative Studio. Elisabet Widell rekryteras från Nordic Morning som Copywriter och Mia Kleist kommer från Reform Act som kundansvarig och blir ny kampanjprojektledare på TUI.

Enligt Pressmeddelandet.

Dela

Relaterade inlägg

Som första land i världen att förskrivas på recept för sina hälsofrämjande upplevelser erbjuder Sverige ett av...
Det ökade intresset för att resa håller i sig även under årets sista intensiva reseperiod....
Nästa år blir Kanarieöarnas längsta stränder mer lättillgängliga för svenska resenärer.Resebolaget TUI fortsätter att utöka sitt utbud...
Fotbollsfans som ska till VM 2026, och andra resenärer som planerar besök i USA, kommer...

Populära inlägg

Vår webbplats använder cookies. Läs mer om vår användning av cookies: Integritetspolicy