tisdag 1 jul, 2025

Apollo lanserar ny grafisk profil

Dela

Foto:Apollo

Apollo har i samarbete med designbyrån Essen International uppdaterat sin grafiska profil för att bättre återspegla varumärkets position. Logotypen har moderniserats, färger och typsnitt har bytts ut och ett illustrationsmanér har adderats för att komplettera bild- och filmmaterial.

– Våra kunder kommer givetvis att känna igen oss men det ska synas att vi har blivit en starkare och mer modern aktör. Vi investerar mycket i att hitta nya, spännande resmål och i att erbjuda fler och olika restyper. Samtidigt är vårt grekiska arv en oerhört viktig del av vår identitet och det ska fortsatt synas, säger Linda Almström, Brand Manager på Apollo.

Dela

Relaterade inlägg

Hotellstrejker planeras på Mallorca, Ibiza och Menorca i sommar. Orsaken är missnöje mot löner och...
En 51-årig svensk turist har dött efter att ha fallit från en balkong på ett...
För ett år sedan, den 17 maj 2024, invigde Snälltåget linjen Stockholm – Köpenhamn, som sedan...
Thailand går från att vara en vinterfavorit till att nu också locka allt fler svenskar...

Populära inlägg

Vår webbplats använder cookies. Läs mer om vår användning av cookies: Integritetspolicy