söndag 7 dec, 2025

Martina Brynielsson blir ny marknadschef på Nobis Hospitality Group

Foto: Nobis

Dela

Med en gedigen erfarenhet från samma position på Klarna, där hon under de senaste åtta åren har spelat en avgörande roll i företagets framgångsresa, blir hon ett starkt tillskott till ledningsgruppen och den långsiktiga strategin på Nobis Hospitality Group.

Utöver sin tid på Klarna har Martina tidigare, bland annat, arbetat med marknadsföring inom besöksnäringen på Lufthansa, där hon ledde varumärkes- och kundlojalitetskampanjer i Norden. Hennes gedigna kompetens inom marknadsföring, i både konsument- och besöksnäringssektorn, gör henne till en idealisk ledare för Nobis Hospitality Groups marknadsteam och fortsatta tillväxtresa.

– Martinas expertis inom både strategisk och operativ marknadsföring kommer att vara ovärderlig för Nobis Hospitality Group när vi fortsätter att utveckla vårt varumärke och stärka vår position på marknaden. Hon har en imponerande meritlista när det gäller att skapa resultat och leda team, och vi ser fram emot att välkomna henne in i Nobis-familjen, säger Andreas Cavallius, vice vd på Nobis Hospitality Group.

Martina tillträder sin nya roll i januari 2025 och kommer att spela en nyckelroll i koncernens ambition att sätta en ny standard för hotellupplevelser.

Enligt Pressmeddelande.

Dela

Relaterade inlägg

Efter flera år inom Comfort och en imponerande resa från portör till ledare tar Nataniel...
Swedavias styrelse har utsett Mats Johannesson till ny vd och koncernchef för Swedavia. Mats lämnar...
TUI värvar Susanne Kaarnimo-Knight som ny nordisk marknads- och försäljningsdirektör i samband med att Peik...
Swedavias direktör för marknad och försäljning, Charlotte Ljunggren, har efter mer än tretton år i...

Populära inlägg

Vår webbplats använder cookies. Läs mer om vår användning av cookies: Integritetspolicy