I december lanserar Stena Line appen Mina Resor, som samlar allt kunder behöver för en smidig resa. Samtidigt får både bokningsflödet och lojalitetsprogrammet StenaMORE en uppgradering för en mer personlig och smidig upplevelse.
För att möta sina kunders behov fortsätter Stena Line att utveckla kundupplevelsen – från bokning till resa. I december lanserar Stena Line därför den appen Mina Resor, som blir navet i den digitala kundupplevelsen och samlar allt från bokningshantering och realtidsuppdateringar till vägvisning i hamn och information om öppettider ombord.
”Med appen Mina Resor tar vi nästa steg mot en personlig och förbättrad kundupplevelse. Vi vill göra det enkelt och inspirerande att resa med Stena Line redan innan man går ombord och samtidigt möta dagens resenärers behov och framtidens krav på smidiga, digitala lösningar,” säger Ulf Staaff, Travel Commercial Manager, Stena Line.
Parallellt utvecklar Stena Line den uppdaterade bokningsplattformen som lanserades tidigare under 2024, med fokus på att göra bokningsupplevelsen mer intuitiv, snabb och inspirerande.
Även lojalitetsprogrammet StenaMORE har fått en uppgradering. Programmet erbjuder nu modernare design, nytt innehåll och fler förmåner, där medlemmar kan samla poäng, ta del av exklusiva erbjudanden och få reseinspiration. Uppdateringen gör StenaMORE till ett ännu mer uppskattat verktyg för långsiktiga kundrelationer
Enligt Pressmeddelande.