fredag 2 maj, 2025

The Lodge tilldelas Tripadvisor Travellers’ Choice – för 11:e året i rad

Foto:The lodge

Dela

The Lodge tilldelas Tripadvisor Travellers’ Choice – för 11:e året i rad

The Lodge i Skåne har än en gång utsetts till en av Sveriges främsta hotellupplevelser av gästerna själva. För 11:e året i rad belönas anläggningen med Tripadvisor Travellers’ Choice – en utmärkelse som bygger helt på gästernas egna omdömen och betyg.

Det är en utmärkelse som inte kan köpas, ansökas om eller påverkas – bara förtjänas. Tripadvisor Travellers’ Choice delas årligen ut till de hotell som konsekvent får toppbetyg från sina gäster, och där upplevelsen ligger i absolut framkant inom sin kategori.

– Vi är så stolta för utmärkelsen, och det är verkligen hela teamets förtjänst. Det är deras engagemang, värme och professionalism som gör att våra gäster återkommer och känner sig sedda, säger Tove Gejde, hotellchef på The Lodge.

Ett pris som kommer från gästens hjärta
Travellers’ Choice delas ut till de 10 % mest omtyckta hotellen i hela världen, baserat på en helårsöversikt av gästomdömen på Tripadvisor. Det gör priset till ett av de mest prestigefyllda inom rese- och hotellbranschen – just eftersom det är gästerna själva som avgör.

– Genom att vi systematiskt arbetar med gästnöjdheten och integrerar den i varje beslut vi tar, så har vi nu fått den här utmärkelsen för 11:e året i rad, säger Camilla Persson, Commercial Manager på The Lodge. – Vi läser varje kommentar, analyserar varje trend och delar gästens ord med hela teamet varje vecka. Det är ett arbete som sker varje dag, i varje möte.

Ett hotell där detaljerna gör skillnaden
The Lodge har under många år positionerat sig som ett ”Less Ordinary” val för både mötesgäster och privatresenärer. Med sin unika plats – högt ovanför trädtopparna mitt i naturen – kombinerar hotellet exklusiva konferenser, prisbelönt mat och avkoppling på det Hawaiianskinspirerade Honulele Spa.

Att just Tripadvisor Travellers’ Choice återigen tilldelas The Lodge ses som ett bevis för att den personliga upplevelsen står i centrum.

– Det är inte stora ord eller flashiga bilder som skapar lojalitet. Det är de små detaljerna, värmen i bemötandet och känslan av att någon verkligen bryr sig. Det är där vi lägger vår energi, säger Tove Gejde.

Enligt Pressmeddelande.

Dela

Relaterade inlägg

Varuhuset Harrods har blivit utsatt för en cyberattack, skriver Sky News. Under torsdagseftermiddagen kunde kunder inte betala...
Nu lanseras den nya kommunikationsstrategin för nationen Sverige för att underlätta arbetet med att kommunicera...
Trots en fortsatt stark reslust bland svenskarna är det tydligt att ett oroligt världsläge påverkar...
I vår tar den heta bastukulturen plats i rampljuset inför hela Europa. Med låten Bara bada...

Populära inlägg

Vår webbplats använder cookies. Läs mer om vår användning av cookies: Integritetspolicy