onsdag 18 jun, 2025

TURESPAÑA lanserar kampanjen Spain in 10 seconds

Dela

Foto:spanska turistbyrå

Turespaña lanserar Spain in 10 seconds, en ny internationell kampanj för att marknadsföra Spanien som turistland.

Kampanjen består av ett antal korta videos där kända personligheter i Spanien inom kultur, film, mode, gastronomi eller sport ger sina bästa tips och idéer inför en Spanienresa.

Målgruppen för Spain in 10 seconds, som visas i sociala medier och digitala plattformar, är köpstarka turister som är ute efter upplevelser och nya erfarenheter. Oftast reser de under låg- och mellansäsongsperioder.

Kampanjen kommer att visas i 15 länder, bl.a. i Sverige, och kan ses som en komplement och en förstärkning av 2017 års kampanj Spain is part of you. Med de här kampanjerna har fokus nu hamnat på själva turisten i stället för på vad resmålen har att erbjuda.

Dela

Relaterade inlägg

Sydkorea är internationellt känt för K-pop och K-dramas som fångat miljontals fans världen över. Bortom...
Nu kan Arlandas resenärer handla skandinaviska presentartiklar, souvenirer och designprodukter för eget bruk eller som...
Den amerikanska taxi- och matleveranstjänsten Uber kommer att samarbeta med brittiska Wayve, som utvecklar system...
Mikromobilitetsbolaget Voi har vunnit en upphandling för att leverera 6.000 elcyklar till Paris, enligt ett...

Populära inlägg

Vår webbplats använder cookies. Läs mer om vår användning av cookies: Integritetspolicy