torsdag 11 sep, 2025

Apollo lanserar ny grafisk profil

Dela

Foto:Apollo

Apollo har i samarbete med designbyrån Essen International uppdaterat sin grafiska profil för att bättre återspegla varumärkets position. Logotypen har moderniserats, färger och typsnitt har bytts ut och ett illustrationsmanér har adderats för att komplettera bild- och filmmaterial.

– Våra kunder kommer givetvis att känna igen oss men det ska synas att vi har blivit en starkare och mer modern aktör. Vi investerar mycket i att hitta nya, spännande resmål och i att erbjuda fler och olika restyper. Samtidigt är vårt grekiska arv en oerhört viktig del av vår identitet och det ska fortsatt synas, säger Linda Almström, Brand Manager på Apollo.

Dela

Relaterade inlägg

För nästan ett år sedan lanserade flygbolaget Norwegian sin flyglinje mellan Skellefteå och Stockholm. Det...
Anmälningar om stökiga passagerare blir allt vanligare på svenska flyg. – Det är allvarligt att en...
Flere end 3,3 millioner passagerer rejste gennem Københavns Lufthavn i juli, hvilket gør måneden til...
På den eftertraktade listan över de 25 bästa öarna i Karibien, Bermuda och Bahamas rankas...

Populära inlägg

Vår webbplats använder cookies. Läs mer om vår användning av cookies: Integritetspolicy