lördag 8 nov, 2025

SAS lanserar nytt kommunikationskoncept

Dela

Foto:SAS

Flygbolaget SAS lanserar sin första varumärkeskampanj sedan 2020 i och med att man presenterat sitt nya kommunikationskoncept ”Journeys That Matter”. Det framgår av ett pressmeddelande. 

SAS har även gjort en uppdatering av sin visuella identitet. I det nya bildmanéret ska människor få ett större utrymme. 

Källa:FinWire

Dela

Relaterade inlägg

Flygplanstillverkaren Boeing slipper åtal för de två dödliga olyckorna med 737 Max sedan en federal...
Emirates Group har idag presenterat sitt halvårsresultat för 2025–26 och rapporterar rekordvinst– för fjärde året...
I oktober hade Norwegian 2,25 miljoner passagerare medan Widerøe hade 389 000 passagerare. Totalt hade...
En fraktflyg har kraschat i närheten av Louisville Muhammad Ali International Airport i Kentucky i...

Populära inlägg

Vår webbplats använder cookies. Läs mer om vår användning av cookies: Integritetspolicy