tisdag 16 sep, 2025

SAS lanserar nytt kommunikationskoncept

Dela

Foto:SAS

Flygbolaget SAS lanserar sin första varumärkeskampanj sedan 2020 i och med att man presenterat sitt nya kommunikationskoncept ”Journeys That Matter”. Det framgår av ett pressmeddelande. 

SAS har även gjort en uppdatering av sin visuella identitet. I det nya bildmanéret ska människor få ett större utrymme. 

Källa:FinWire

Dela

Relaterade inlägg

Indiens största flygbolag, IndiGo, kommer till Danmark och öppnar en ny direktlinje mellan Köpenhamn och...
Ett Enter Air-passagerarplan har sladdat av landningsbanan på Krakows flygplats, rapporterar polska medier. Luftrummet över flygplatsen...
Till följd av stormens effekter på tågtrafiken i norra Sverige erbjuder SAS tillfälligt reducerade priser...
Finnair har erhållit det högsta betyget, Five Star Global Official Airline Rating, från Airline Passenger...

Populära inlägg

Vår webbplats använder cookies. Läs mer om vår användning av cookies: Integritetspolicy