onsdag 7 maj, 2025

SAS lanserar nytt kommunikationskoncept

Dela

Foto:SAS

Flygbolaget SAS lanserar sin första varumärkeskampanj sedan 2020 i och med att man presenterat sitt nya kommunikationskoncept ”Journeys That Matter”. Det framgår av ett pressmeddelande. 

SAS har även gjort en uppdatering av sin visuella identitet. I det nya bildmanéret ska människor få ett större utrymme. 

Källa:FinWire

Dela

Relaterade inlägg

Flygbolaget SAS kommer att genomgå en ”organisational reset”, bekräftar kommunikationschefen Alexandra Lindgren Kaoukji. Ett mejl Aftonbladet...
Förseningar, förlorat bagage eller inställda flyg, de flesta människor har någon gång upplevt ilska och...
Flygbolaget Finnair tvingas ställa in cirka 140 flighter idag på grund av strejker i Finland....
Den europeiska flygplanstillverkaren Airbus redovisar intäkter för det första kvartalet 2025 över analytikernas förväntningar.  Intäkterna var...

Populära inlägg

Vår webbplats använder cookies. Läs mer om vår användning av cookies: Integritetspolicy