lördag 27 jul, 2024

SAS lanserar nytt kommunikationskoncept

Dela

Foto:SAS

Flygbolaget SAS lanserar sin första varumärkeskampanj sedan 2020 i och med att man presenterat sitt nya kommunikationskoncept ”Journeys That Matter”. Det framgår av ett pressmeddelande. 

SAS har även gjort en uppdatering av sin visuella identitet. I det nya bildmanéret ska människor få ett större utrymme. 

Källa:FinWire

Dela

Relaterade inlägg

5 000 försenade flyg om dagen. I slutet av juni drabbades sex miljoner passagerare av försenade...
Flygbolaget American Airlines redovisar en omsättning i linje med förväntningarna under andra kvartalet. Men det...
Ett flygplan från Saurya Airlines har kraschat när det skulle lyfta från flygplatsen i Katmandu,...
Lågprisflygbolaget Ryanair redovisar minskande omsättning under första kvartalet jämfört med samma period året innan. Rörelsevinsten...

Populära inlägg

Vår webbplats använder cookies. Läs mer om vår användning av cookies: Integritetspolicy