måndag 22 apr, 2024

SAS lanserar nytt kommunikationskoncept

Dela

Foto:SAS

Flygbolaget SAS lanserar sin första varumärkeskampanj sedan 2020 i och med att man presenterat sitt nya kommunikationskoncept ”Journeys That Matter”. Det framgår av ett pressmeddelande. 

SAS har även gjort en uppdatering av sin visuella identitet. I det nya bildmanéret ska människor få ett större utrymme. 

Källa:FinWire

Dela

Relaterade inlägg

Finska petroleumbolaget Neste har fått en order från Boeing på 7,5 miljoner gallon, motsvarande mer...
Lufthansa rapporterar ett preliminärt justerat rörelseresultat på -849 miljoner euro, motsvarande drygt 9,8 miljarder kronor,...
Tyska flygbolaget Lufthansa skjuter fram sina avgångar till Amman, Erbil och Tel Aviv till tisdag,...
Det amerikanska flygbolaget Delta Air Lines redovisar ett oväntat starkt resultat för årets första kvartal....

Populära inlägg

Vår webbplats använder cookies. Läs mer om vår användning av cookies: Integritetspolicy