söndag 13 jul, 2025

SAS lanserar nytt kommunikationskoncept

Dela

Foto:SAS

Flygbolaget SAS lanserar sin första varumärkeskampanj sedan 2020 i och med att man presenterat sitt nya kommunikationskoncept ”Journeys That Matter”. Det framgår av ett pressmeddelande. 

SAS har även gjort en uppdatering av sin visuella identitet. I det nya bildmanéret ska människor få ett större utrymme. 

Källa:FinWire

Dela

Relaterade inlägg

I juni kraschade ett passagerarflygplan i Indien. Dödstalet är 260 personer. Orsaken? Bränslet stängdes av. Flygplanet, som...
Norwegian-koncernen redovisar rekordsiffror för andra kvartalet med ett resultat före skatt (EBT) på över 1...
Ett flygplan från Stockholm på väg till New York var tvunget att vända, rapporterar VG. Orsaken var...
Det finländska flygbolaget Finnair hade 1.094.100 passagerare i juni, i stort sett samma nivåer som...

Populära inlägg

Vår webbplats använder cookies. Läs mer om vår användning av cookies: Integritetspolicy