måndag 8 dec, 2025

SAS lanserar nytt kommunikationskoncept

Dela

Foto:SAS

Flygbolaget SAS lanserar sin första varumärkeskampanj sedan 2020 i och med att man presenterat sitt nya kommunikationskoncept ”Journeys That Matter”. Det framgår av ett pressmeddelande. 

SAS har även gjort en uppdatering av sin visuella identitet. I det nya bildmanéret ska människor få ett större utrymme. 

Källa:FinWire

Dela

Relaterade inlägg

Emirates introducerar nu Emirates Asia Pass – en ny reseprodukt som gör det möjligt för svenska resenärer...
I November hade Norwegian 1,5 miljoner passagerare medan Widerøe hade 324 000 passagerare. Totalt hade...
Det amerikanska flygbolaget Southwest Airlines kommer nästa år att kräva att storväxta passagerare bokar och...
Många reser i väg för att fira jul och nyår på annan ort. Nu skickar...

Populära inlägg

Vår webbplats använder cookies. Läs mer om vår användning av cookies: Integritetspolicy