fredag 18 apr, 2025

Anna Järnebeck blir ny digital kommunikatör för Visit Roslagen

Dela

Foto:Visit roslagen

Anna kommer att arbeta med att utveckla Visit Roslagens digitala närvaro, men också med kompetenshöjande insatser kring digital kommunikation för aktörer.

– Med en ökad kunskap om våra prioriterade målgrupper i kombination med hur man kommunicerar med dessa i olika kanaler kan vi öka chansen att nå visionen och våra gemensamma mål, nämligen att stärka Roslagen inom naturturism- och kulturturism, säger Gisela Norén, VD Visit Roslagen.

De digitala plattformarna blir allt viktigare när resenärer idag söker information om resmål och delar med sig av sina reseupplevelser i sociala medier.

– Det ska bli oerhört roligt att få vara med och skapa en ökad kännedom om Roslagen som turistdestination och hitta nya vägar att nå våra målgrupper med hjälp av främst digitala kanaler, säger Anna Järnebeck.
Anna kommer närmast från Täby kommuns kommunikationsavdelning och brinner lite extra för Roslagen då hon är född och uppvuxen i Norrtälje kommun.

Dela

Relaterade inlägg

Nu presenterar amerikanska resemagasinet Travel + Leisure världens 100 bästa nya hotell och bland de prisade...
ust nu är det meteorologisk sommar i Sverige. Det rapporterar Klart.se. Enligt SMHI:s definition ska en plats...
Skifta fokus från ”avgångskontroll” till "leveranshantering" för att maximera värdet av flygbolagens övergång till modern...
Kommunal varslar om strejk för anställda på nöjesparken Liseberg i Göteborg. Orsaken är att Visita sagt...

Populära inlägg

Vår webbplats använder cookies. Läs mer om vår användning av cookies: Integritetspolicy