tisdag 8 jul, 2025

AVIAREPS fortsätter sitt samarbete med Visit Estonia i Sverige

På bild fr vänster: Kristiina Talisainen, Visit Estonia, Josipa Bakovic och Pamela Pizarro, Aviareps Kristiina Kästik, Visit Estonia

Dela

Aviareps meddelar att Visit Estonia förlänger sitt samarbete med Aviareps som B2B-representant för Estland i ytterligare tre år.

Estland har mycket att erbjuda. För närvarande är Tartu, landets näst största stad, Europas kulturhuvudstad och bjuder på ett stort antal kulturevenemang och aktiviteter. Estlands skärgård, med sitt spännande landskap och charmiga byar, är en favorit bland naturälskare. Dessutom har destinationen starka historiska band till Sverige, vilket gör landet extra intressant för svenska turister.

Matälskare kommer att uppskatta Estlands många Michelin-restauranger och andra matställen som passar alla budgetar. Från gourmetrestauranger till prisvärda alternativ, det finns något för varje smak och plånbok.

Estland är dessutom lätt att nå från Sverige med Tallinks kryssningsfärjor och direktflyg med SAS och Ryanair, vilket gör det enkelt att planera en resa.

Kristiina Kästik, B2B-Team Lead, tillägger: ”Visit Estonia är verkligen glada att fortsätta samarbetet med Aviareps på den svenska marknaden. Estland och Sverige har en stark koppling både historiskt och idag, och för oss är Sverige en av de viktigaste marknaderna inom turismen. Vi är övertygade om att med Aviareps hjälp kan vi locka många svenskar att upptäcka och återupptäcka Estland.”

Tapani Kauhanen, General Manager för AVIAREPS Sverige, uttrycker sin glädje över det fortsatta samarbetet: ”Vi är väldigt stolta över att fortsätta marknadsföra detta fantastiska land i Sverige. Estland har en unik charm och mångfald som lockar svenska resenärer, och vi ser fram emot att fortsätta arbeta med Visit Estonia för att stärka Estlands närvaro på den svenska marknaden. Det är inte bara ett jobb för oss, utan också ett väldigt roligt och givande arbete.”

Dela

Relaterade inlägg

I ett nytt banbrytande initiativ lanserar Färöarna självnavigerande hyrbilar för att fördela dess besökare jämnare...
Med en gemensam ambition att utveckla Gotland inleder Strawberry och Gotlandsbolaget ett samarbete. Sommaren 2026...
Initiativ utformat för att säkerställa smidiga affärsresor för alla. Amadeus anslöt sig till GBTA Foundation...
Semesterveckan har visserligen blivit billigare jämfört med i fjol, men på tio år har priserna...

Populära inlägg

Vår webbplats använder cookies. Läs mer om vår användning av cookies: Integritetspolicy